Saturday 15 December 2012

Do not be discouraged Grab me a second time :)

                                                       Hello guys :)
       today I want a story about someone who never disappointed Grab me: '(
       I did not ask for all that need . Apa boleh buat benda dah nak jadi :'(
       So sad laa :'( . Kalau la masa boleh dia putar kan balik , aku putar . 
      Tapi mana boleh buat macam tu . Semua tu kuasa tuhan :)
      Wehh aku tak sangka orang yang aku sayang boleh buat aku macam ni .
      Kenapa kau berubah sekarang ? why ?why ? Aku tak faham laa . Please !
      Do not be discouraged Grab me a second time :) . Aku tak nak benda yang  
      sama . please . Untuk kali ni aku harap kau faham .Aku tak terima kau , 
      sebab kau banyak kali berjanji tapi satu apa pun tak ada , aku bukan nak 
      cakap kau penipu tapi terang terang kau dah tipu aku dengan janji bodoh 
      kau tu . Aku bosan laa hidup macam ni . Dulu masa mula mula nak couple  
      dengan aku ayat bukan main lagi . Tak guna punya jantan . Dah la          
      sekarang ni aku nak mula kan hidup baru :) , Ramai lagi lelaki dekat luar 
      sana , bukan kau sorang je lelaki dekat dunia ni . Buat kali terakhir aku
      nak ucap kan , Selamat tinggal dekat kau . Sekarang kau dengan hidup 
      kau .Aku dengan hidup aku , Understand ! ? 


                                                                             Farra Aieyna :)
                                                                                                    xoxo nite 

No comments:

Post a Comment